OLiVeTrEe

welcome to my Blog

سؤال بسيط



محدش شــــافنى

محدش لقانى قاعده وحاطه أيدى على خدى

مستنيه بكره يجى علشان يعـــــــــــــــــــدى


محدش شافنى

محدش حاسسنى ولا عارف ألاقى نفسى فين

مش لقيانى وضايعه من نفسى من سنيــــــن



محدش شافنى

محدش شافنى وانا قاعده ماسكه ورقتى وقلمى

مش عارفه اعبر عن حالتى ولا اللى شاغلنى


محدش شافنى
محدش لقانى قاعده وحاطه ايدى على خدى
*****************
بس

مش عارفه اوصف حالى خالص ولا اكتب حاجة

يمكن لان اللى في دماغى ميتوصفش

:(
شخابيــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــط

8 تعليقات اجمد ناس:

هناء محمود يقول...

أول تعليق لتالت مرة

قاعدالك

ومتزعليش أنا شوفتك اهو أنا شاطرة بقى

OlivE يقول...

أم .. بوبه
//
أول تعليق لتالت مرة
//
والله دى حاجة تسعدنى طبعا

خلاص بقى اول تعليق محجوز لام بوبه على طول :)

//
قاعدالك
//
طيب تحبى تشربى ايه طيب
اى خدمه الكوفيه هنا مفتوح 24 ساعه

//
ومتزعليش أنا شوفتك اهو أنا شاطرة بقى
//
ههههههههههههههه
شوفتينى يعنى طيب مندتيش عليا ليه
طيب انا فين طيب انا مش لقيانى :(

منوره والله

تحياتى لبوبه وام بوبه

هناء محمود يقول...

مش معقول كدة انتى فاضية ولا ايه روحى ذاكرى يا ماما
ان شوفتك تانى هطلعلك الخرزانة

ЯậŇ MỗŘỹ يقول...

السلامه عليكم و رحمة الله و بركاته
ممكن طلب؟ اه أكيد طبعا ممكن
ضمينى معاكى للحالة اللى انتى فيها أن نفس الإحساس و زايد عليه انى كل شويه يغمى عليا و ما خفى كان اعظم
ربنا يسترها علينا

صاحب رأى يقول...

انا فهمت كلامك على طريقين

يا اما انتى حاسه بالوحدة ومفيش حد جنبك بالرغم ان المدونين كلهم معاكى اهو :)

او انتى مش حاسة بوجوك فى الدنيا او محدش حاسس بوجودك

فى الحالتين محتاجة الناس
ومفيش اقرب من الاهل والاصدقاء
لو محدش حس بيكى روحى للاهل واشكى او لصديق واشكي

ولو حاسة ان محدش شايفك
ولا يهمك خالص لان كل واحد هيحس نفس احساسك فى الوقت دا

اكيد فى حد حاسس بيكى او مهتم بامورك وابسط دليل اسرتك ربنا يخليهالك

دمتم فى سعادة وصحة

OlivE يقول...

أم .. بوبة
//
مش معقول كدة انتى فاضية ولا ايه روحى
//
فاضيه جدا جدا مش قادره اقولك

//
ذاكرى يا ماما
ان شوفتك تانى هطلعلك الخرزانة
//
حاضر
احنا فينا مين خرزانه
لالالالالالا خلاص خلاص حاضر D:


منووووووووووووووره

سلامى

OlivE يقول...

روح بلا فرح
//
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
//
وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته

//
ضمينى معاكى للحالة اللى انتى فيها أن نفس الإحساس و زايد عليه انى كل شويه يغمى عليا و ما خفى كان اعظم
//
ربنا يهدينا جميعا يارب

//
ربنا يسترها علينا
//
اللهم امين يارب

منوره وربنا يعينك على حالك
:)

OlivE يقول...

صاحب رأى

بصراحه انا عجزت انى ارد على كلامك دا خالص يمكن لان محدش بيقدر يوصل حاله فى كلمتين

كل اللى اقدر اقوله

شكرا على النصايح وربنا يجزيك خير

:)
سلام