OLiVeTrEe

welcome to my Blog

HappY birth day ya shiMOo


kol sana w enty 6ayba ya shiMOo
w kol 20 sana w enty b5er w hana ya gamila
..............
دى حاجة بسيطه كدا
عمايل ايديا =))
يلا أى خدمة
بما انك هجرتى التدوين خالص
نحتفل احنا بعيد ميلادك بردوا
البلوجات لبعضينا D:
.....................................
.....................................
:)
:)
:)
:)
:)
:)
:)

بس بجد بجد متغلاش عليكى أنتى تأمرى واحنا ننفذ D:
D:
D:
نسيت أقول ان البتاعه دى ب100.000 دولار دولااااااااااااااار
وروان ناويه تدفع من الجمعيه اللى هتعملها قولى ان شاء الله
سلامى

25 تعليقات اجمد ناس:

morgana يقول...

كل سنه وانتي طيبه يا شيمووووووو
وعقبال 100 سنه يا جميل:)

كيكى عوووووو يقول...

كل سنه وهى طيبة
بيب بيبببببببببب

ShiMOo يقول...

اممممممم عارفين انا نفسي في ايه دلوقتي ؟؟


نفسي اكتب بوست تمام يعني


وعلى فكره دي اول مره احس ان بلوجي وحشني واني عايزه اكتب فيه حاجات كتير


بس بجد بجد انا مبسوطه جداااااااااااااااااااااااااا توته جابتلي ورده حلوه اوي والبوست بتاع زينب الجميل ده ومورجن قالتلي كل سنه وانتي وطيبه وطول ما انا معاها انهارده كنت بضحك وكمان جالي دبدوب صغنن حلو اووووي d:

وناس كتير اوي افتكروني وانا فرحت بيهم
وناس مفتكرونيش واتضايقت منهم
وناس مفتكرونيش ومفرقتش معايا

بجد بجد انهارده يوم غير عااااااادي :))

ميرسي يا زوزو يا قمر على التورته عقبال يارب ما اجيبلك تورتة فرحك ;)

اممممممم بس صحيح هنقطعها ازاي دي بقى ؟؟؟

ShiMOo يقول...

ميرسي يا كيكي وانتي طيبة يا قمر

على فكره شوفت بلوجك وعجبني اوي :)

morgana يقول...

http://web.3bir.com/a/23309_11177615805.jpg

روحت جبت تورته انا كمان بالناس اللي بتصورها بالناس اللي هتاكلها

morgana يقول...

ويلا حالا بالا حيوا ابو الفصاد:)


http://thumbs.bc.jncdn.com/ca42b75437580e6eead1a8e1233c4474_lm.jpg

الهديه الهديه

OlivE يقول...

مممممممممممممممممم

طيب ما احنا فيها افتحى بلوجك تانى
واحنا نعملك فرح فيه النهارده
بس اعمليها كدا بس


//
بس صحيح هنقطعها ازاي دي بقى ؟؟؟
//
اهو دا اللى مفكرتيش فيه
عايزين حد بطولها كدا يجى يقطعها لينا بس يكون بنفس طولها
اللى يعرف يجى يحضر عيد الميلاد

OlivE يقول...

طيب انا مخبيه كام واحده للزمن يعنى
ناكلهم اخر اليوم بدل ما نخسرهم كلهم فى الزحمه

اطلعهم هما كمان ولا ايه

ShiMOo يقول...

جميـــــــــــــــــــلة التورته يا مورجن بس انتي كده بتعجزينا
لاننا "مش قصيرين لا سمح االله" بس يعني مش طوال لدرجة اننا نقطعها وناكل عادي يعني :))

انا مش بلمح لحاجه خالص يعني

اطلااااااااااااااقااااااااااااااااااااا D: 

ShiMOo يقول...

ياخواتي ع الجمال كميلة خالص الدبدوب ده يالا مشكرين عقبال ما تجيبيلي هدية الفرح بقى :))

ShiMOo يقول...

OlivE

\\
طيب ما احنا فيها افتحى بلوجك تانى
واحنا نعملك فرح فيه النهارده
بس اعمليها كدا بس
\\

اممممممممم مش عارف عموما هكتب في نوت وبعدين نبقى نشوف الاخبار

وبطلي تلعبي في دماغي بقى ;)

ههههههههههههه

ShiMOo يقول...

OlivE

\\
طيب انا مخبيه كام واحده للزمن يعنى
ناكلهم اخر اليوم بدل ما نخسرهم كلهم فى الزحمه
اطلعهم هما كمان ولا ايه
\\


بسسسسسسسسسسسسس هسسسسسسسسسسس اسكتي خااااااااااالص
مش قدام الناس كده بينا وبين بعضينا نبقى نقعد ونقسم
بس بلاش البيج سايز اللي انتوا ماشيين فيه ده والنبي
عايزين حاجه على قدنا ههههههههههههههه

OlivE يقول...

//
وبطلي تلعبي في دماغي بقى ;)
//
اموت انا فى اللعب فى دماغ الناس

بس جربى كدا واسمعى كلامى كدا :)

هتكسبى كتييييييييييييييير

ShiMOo يقول...

OlivE

\\
اموت انا فى اللعب فى دماغ الناس
بس جربى كدا واسمعى كلامى كدا :)
هتكسبى كتييييييييييييييير
\\


هكتب البوست واعرضه على أولي الامر "اللي هو انتي طبعا اكيد" ههههههههههههه وبعدين نتكلم سوا ,,, احنا مش في بينا ميعاد ولا ايه ;)

OlivE يقول...

//
بس بلاش البيج سايز اللي انتوا ماشيين فيه ده والنبي
عايزين حاجه على قدنا ههههههههههههههه
//

أومال لو وريتك الحاجات التانيه

دى عايزه عمالقه بقى

دا انا عامله حساب لفرق التوقيت
( اقصد الطول ) :))

OlivE يقول...

//
هكتب البوست واعرضه على أولي الامر "اللي هو انتي طبعا اكيد"
//
ههههههههههههههه
ماشى ماشى

//
وبعدين نتكلم سوا ,,, احنا مش في بينا ميعاد ولا ايه ;)
//
أنا تحت أمرك
انا نازله الكليه من بكره
:)

ShiMOo يقول...

OlivE

\\
دا انا عامله حساب لفرق التوقيت
( اقصد الطول ) :))
\\

ليه بس الاحراج ده ياربي !!!! :">

ShiMOo يقول...

OlivE

\\
أنا تحت أمرك
انا نازله الكليه من بكره
\\

OK نتقابل بكره بإذن الله :)

Mahmoud Ahmed يقول...

هتاخدي ثمن التورته الى عملتيها عشان تباركي ليها
لالالا
مش كده خالص
انا بهدي النفووووس

....

ها ايه رايك اكمل ولا نقسم الفلوس بينا احسن ؟ ^_^

....

هههههههههههههه

كل سنه وا نتي طيبه ^_^

OlivE يقول...

سبايدرمان spiderman
//
هتاخدي ثمن التورته
//
لا انا مش هاخد حاجة خالص
انا بس بفرحها الاول وبعدين اصدمها

//
الى عملتيها عشان تباركي ليها
//
ههههههههههههههههههههههههههههه
عملتها اه عملتها

//
مش كده خالص
انا بهدي النفووووس
//
أى نعـــــــــــــــــــم


//
ها ايه رايك اكمل ولا نقسم الفلوس بينا احسن ؟ ^_^
//
ايه الناس اللى داخله على تقسيم فلوس دى


//
كل سنه وا نتي طيبه ^_^
//
كل سنه وهى طيبه :)

ShiMOo يقول...

@ spiderman

merciiiiii w enta taybe :)

ShiMOo يقول...

كل سنه ومامتك طيبة يا قمـــر :-*

ربنا يخليهالكوا يــــــارب :)

ЯậŇ MỗŘỹ يقول...

كل سنه و انتِ طيبه يا شيمو
يالا علشان اكون قلتها ف كل حته
\\
وروان ناويه تدفع من الجمعيه اللى هتعملها قولى ان شاء الله
\\
روان مين؟
مستغلين فرصة ان النت كان فاصل و ان انا تعبانه فقلتوا تلزقوها فيا
ده أنا فلست و محدش راضى يدينى فلوسى بيستعبطونى كلهم
محدش معاه 100 جنيه ع الاقل سلف و مش هرجعهم

OlivE يقول...

//
محدش معاه 100 جنيه ع الاقل سلف و مش هرجعهم
//
مش معاكى انتى 10 جنيه سلف على 10 مورجن نجيب بيهم لب لمورجن يوم اللقاء
اصلها هتفضحنا لو مفيش لب =))

ЯậŇ MỗŘỹ يقول...

\\
مش معاكى انتى 10 جنيه سلف على 10
\\
و لا أعرفكوا

\\
اصلها هتفضحنا لو مفيش لب =))
\\
بما ان فيها فضيحه يبقى مش جايه انا مفضوحه اصلا فى الكليه دى مش ناقصه فضايحه اكتر

ال لب ال
بقى فى حد ياكل لب الايام دى
اى نعم لسه مقزقزاه امبارح بس لزوم الرخامه و الذى منه