OLiVeTrEe

welcome to my Blog

شويه كلام غير اللى فات


السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

اه خلصت الاجازه
مبروك ترم جديد هيبدأ(معرفش مبروك ليه يعنى)
وإن شاء الله يكون الاخير عليا...

بعيدا عن الدراسه شويه
هــــى ليه كل الناس مضيقه وزعلانه ؟؟
كل ما ادخل بلوج او افتح اى صفحه نت الاقى زعل وضيق
بس بحس ان اننا مش لوحدى اللى زعلان ومضايق وهيطق ...

أظاهر انى الزعل والاكتئاب بقت حاجة مسيطره على كل حياتى
او انا بطلب المستحيل ... الله اعلم بس اللى انا متاكده منه انى
صاحيه وشايفه كويس وعارفه انى طلبى مش صعب...

نفسى الاقى الصدق والصراحه والاحترام ما بين الناس
الناس بقت عجيبه اوى كل حياتهم يا تفاهه جامده اوى
يا حاله تشائم ماليه وجوهم وقرفانين من نفسهم حتى ...

نفسى الاقى الوسطيه ... بس انا مقتنعه انها اختفت
مره اتناقشت انا اخويا هو مصمم ان الوسطيه دى هى
الاساس للحياه والقاعده وبيتفرع منها الباقى
رديت عليه ان الوسطيه فى الزمن دا اتعمل ليها شيفت دليت ...

عارفين اكتر حاجة بضيقنى وبجد بتخنق منها الوعود
مبحبش حد يدى وعد وهو مش قده يووووووه مش بطيق نفسى
اللى يدى وعد لازم يكون طالع من جواه وهو فى نيته فعلا يحققه
مش اى كلام وخلاص فى الهوا ...

شهر 2
النهارده 19/2
اكتر شهر مش بحبه هو شهر 2
حصلت ليا فيه ظروف وحشه اوى
ومش فى سنه واحده دا على مدار كام سنه كدا
منهم 2/2/2001
و18/2/2007
أكتر تاريخ مش بحبه بس دا قضاء ربنا الحمد لله على كل حال
يارب بقيت الشهر يعدى على خير لانى مش مطمنه للى ممكن يحصل
خاصا الظروف اللى هتمر علينا الكام يوم اللى جايين دول ...

هى الوحدة فعلا بتقتل ؟؟؟
أظن الاجابه انا عرفاها دلوقتى ومجرباها...