OLiVeTrEe

welcome to my Blog

فلــــــــــــــــــوس سلف


السلام عليكم

بعد محادثه طويله عريضه مع مورجن

وبعد تعاطفها عليا وانها قررت انها تسلفنى مبلغ من المال

على سبيل السلف طبعا وانه لازم يترد

وإذ فجأه تقولى ثانيه واحده انا قولت هتحولى ايه الكرم دا البت دى هتعملها معايا

وإذ فجأة يا ساده الاقى صوره مبعوته ليا انا قولت شيك D:
وممكن تكون قررت انها بدل ما تشترى الفستاى ب9 مليون جنيه هتبعت ليا جزء منهم

وبعد ما عملت اكسبت للصوره واةةةةةةةةةةةةة يارتنى ما عملت
وتظهر ليا صوره عجيبه كدا
هى دى



اه هى دى والله هى دى :(
وكتبالى عليها( فلوس سلف) بتذلنى بتذلنى يعنى
قولت لازم اكتبها بوست للذكــــــــــــــــــرى
واشهد ياتاريخ مورجن سلفتنى 10 جنيـــــه مصرى لاغير
D: D: D:
حد يحب يشاركنى فيها أصلها كتيره عليا اوى خالص جدا
للمشاركة فى المبلغ اتصل على 000/000 000 0
كل ما تتصل اكتر فرصك فى المشاركه تزيد أكتر

13 تعليقات اجمد ناس:

morgana يقول...

يلا عشان متقولوش اني حرماكو من حاجه:D

/حد يحب يشاركنى فيها أصلها كتيره عليا اوى خالص جدا /
انتي مش قولتي عاوزه فلوس تنزلي بيها الكليه
يادوب عليكي العشره جنيه وكتير كمان
وهتجيبي منهم سنكوتش
ووانتي راجعه تبقي تجبيلي لب

ماشي يا زوزو بتشرديني
بس اما اشوفك
استخبي بقي

ShiMOo يقول...

يااااااااااااه مش كنتي تقوليلي بس يابنتي !!!


مورجن كانت هتسلفنا احنا الاتنين ههههههههههههه

عموما نقسم العشرة جنية دي بالنص
بس انا هاخد النص اللي علية التاريخ اللي على شمالك ده D:

والحساب يوم الحساب بقى يا مورجن :))

OlivE يقول...

morgana
//
يلا عشان متقولوش اني حرماكو من حاجه
//
لا بالله عليكى احرمينا


//
انتي مش قولتي عاوزه فلوس تنزلي بيها الكليه
//
انتى بتشردينى
طايب مش نازله وهاخد الفلوس اشحن بيها الموبيل احسن

//
يادوب عليكي العشره جنيه وكتير كمان
وهتجيبي منهم سنكوتش
//
دا يدوبك المواصلات وكوبايه شاى :)

//
ووانتي راجعه تبقي تجبيلي لب
//
ايه لب
ههههههههههههههههههههههههههههه
ممنوع عنى بالتالى مش هجيبله ليكى

//
ماشي يا زوزو بتشرديني
بس اما اشوفك
//
هههههههههههههه
لازم الناس تعرف كرمك يابنتى

//
استخبي بقي
//
متخفيش انا مأمنه الطريق كله تمام
اتفضلى انتى على المخبأ

OlivE يقول...

ShiMOo


//
عموما نقسم العشرة جنية دي بالنص
بس انا هاخد النص اللي علية التاريخ اللي على شمالك ده D:
//
أحنا فينا من كدا
أنتى اتصلتى
مفيش اى اتصالات وصلت
اذن مش هتقسمينى فيها P: P:

ЯậŇ MỗŘỹ يقول...

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
هههههههههههههههههه
أنا لسه واخده مصروف الشهر و خلص الحمد لله
أصلهم استعبطونى و أنا كمان جبت شويه حاجات هايفه
دوروا على حد يسلفنا كلنا بقى
ايه رأيكم نعمل جمعيه و أنا أقبضها على طول أو على عرض مش فارقه المهم أنا اللى اقبض دايماً

OlivE يقول...

روح بلا فرح

//
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
//
وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته

//
أنا لسه واخده مصروف الشهر و خلص الحمد لله
//
طايب الحمد لله
عقبال الشهر الجاى

//
أصلهم استعبطونى و أنا كمان جبت شويه حاجات هايفه
//
هههههههههههههههههههه
فكرتينى بواحد بقى
وبلاش اتكلم هنا


//
دوروا على حد يسلفنا كلنا بقى
//
امممممممممممممممم
شكلك طمعانه فى ال10 جنيه انتى كمان

//
ايه رأيكم نعمل جمعيه
//
وانا اقبضها الاول :)
وابقى قابلينى لو شوفتينى تانى بعدها

ЯậŇ MỗŘỹ يقول...

\\
وابقى قابلينى لو شوفتينى تانى بعدها
\\
أقابلك فين؟
و معنى كده انى لو قابلتك يعنى شوفتك
اذن مش هينفع انى اقابلك
و بذلك اكون ما شوفتكيش
فهيكون لازم اقابلك
و لو قابلتك يعنى شوفتك
و هكذا
و ادى آخرة اللى يبلطج عليا
معايا انا بالذات ما تحاوليش
ده انا اللى بيستعبطونى كتير قوى
خليهم يدونى الفلوس اللى استلفوها بقى
ده انا لو كنت حتى ع الحديده كان زمانى بعتها بس مفيش حديده اصلا
)): ):

!! a7mad sala7 !! يقول...

هبلغ عنكو على فكرة
بتزورو فلوس

ماشي ماشي :P

OlivE يقول...

روح بلا فرح


//
و ادى آخرة اللى يبلطج عليا
معايا انا بالذات ما تحاوليش
//
طاااااااايب نجرب نجرب
احنا ورانا حاجة

//
خليهم يدونى الفلوس اللى استلفوها بقى
//
ياخراشى
بتسيحى على الملأ كدا


برضوا متحاوليش مفيش جمعيات ولا بتاع

OlivE يقول...

!!a7mad sala7 !! يقول...

//
هبلغ عنكو على فكرة
بتزورو فلوس
//
متحاولش مش هتقاسمنى الفلوس
بلاش تدخل على طمع

//
ماشي ماشي :P
//
طيب مستعجل ليه استنى اشرب حاجة
P:

كيكى عوووووو يقول...

بتصل الرقم مشغول على فكرة!!!

OlivE يقول...

كيكى عوووووو
//
بتصل الرقم مشغول على فكرة!!!
//
ممممممممممممممم
طيب جرب تانى يمكن تجمع المره دى

مازال العرض سارى حتى نفاذ الرصيد واشحن بالعشره :)

منورانى فى اول تعليق ليكى هنا

بس من اولها كدا داخله على طمع D:

ЯậŇ MỗŘỹ يقول...

\\
طاااااااايب نجرب نجرب
احنا ورانا حاجة
\\
أنا عن نفسى ورايا ظهر الكرسى

\\
ياخراشى
بتسيحى على الملأ كدا
\\
هو حد شايف حاجه
ده بالكيبورد يعنى مش بقلم