OLiVeTrEe

welcome to my Blog

هندى هندى يعنى


السلام عليكم ورحمه الله وبركاته


أزيكم ... ازيكن

بقالى كام يوم كدا داخل عليا دور بعيد عنكم
الاوهو الدونلوووووووووووووووووود
الكمبيوتر بقى فاضيلى ومش بنزل جامعه
وانا مسيطره على النت كله محدش هيقولى
عايز الجهاز ولا قومى شويه ولا الكلام دا
لالالالالالالالالالالالالالالالا لوحدى
قولت هو دا وقت الانتقااااااااااااااام بقى
شغاله دونلود لافلام واللى يعجبنى اسمه والممثلين فيه ينزل بقى
مش على طول يعنى مش افترى هى فتره بليل ( ال ايه هو دا الوقت المتاح)


وإذ فجأة الاقى قدامى فيلم هندى
قولت اجرب وانزل الفيلم
أى نعم الفيلم ساعتين ونص
ومساحته 470 ميجا بس يلا نعمل ايه
ننزله وخلاص بقى بدام ضربت فى دماغى
والحمد لله نزل الفيلم

وامبارح قولت افتحه بقى واتفرج
بس اللى سألته لنفسى انا بعمل فى نفسى ليــــــــــــه كدا
انزل فيلم هنــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدى
ساعتين ونص لحد ما رقبتنى وجعتنى


الفيلـــــــــــــــــــــــــــــم اسمه My Name Is KHan
قصته يعنى لذيذه هندى بقى D:
بس عجبنى شويه حسيته من الافلام العربى القديمه اللى عندنا دى
الفيلم بيحكى شويه عن الاسلام والمسلمين والارهاب
شويه حاجات داخله فى بعضيها كدا
بس الحمــــــــــــــــد لله
قدرت اخلصه

ومن هنا استنتج أنى مستحيل أعملها وأنزل أى فيلم يزيد وقته عن ساعتين
أصل الواحد طاقات D: D: D:



هههههههههههههههههههههههههههههههههههه
أظاهر انى حسد نفسى أو حد حسدنى قبل ما انزل البوست
أصلى كنت بنزل فيلم دلوقتى وأتقطع النت :( :(
بس رجع تانى P: P: P: P:


يلا اروح اكمل الدونلوووووووووود
كانت معاكم زيتونه وحدها على الجهاز
بس هو لحد يوم الخميس بس :)

6 تعليقات اجمد ناس:

ShiMOo يقول...

واضح انه هندي هندي يعني ;)

ههههههههههههه

ЯậŇ MỗŘỹ يقول...

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
هندى
لالالالالالالالالالالالالالالالا
كفايه رودينا كل شويه تتفرج على أفلام هندى لحد ما عرفت الممثلين بأساميهم
انا هرفع عليكم قضيه
الحمد لله اخرى اتفرج على كرتون

morgana يقول...

هههههههههههههه

كويس انه ساعتين ونص بس
وهنروح بعيد ليه كنت بتفرج علي فيلم مش هندي ولا حاجه بس هو جزئين وكل جزء فيلم لوحده

مقدرتش اقاوم بصراحه قعدتله اكتر من اربع ساعات لغاية ما خلصته

ده اللي احنا فالحين فيه:D

OlivE يقول...

ShiMOo
//
واضح انه هندي هندي يعني ;)
//
أنا مليش فى الهندى اساسا
انا بحب الاكشن والرومانسى
:)

يلا توبه من دى النوبه يا اوختى

منوره

OlivE يقول...

روح بلا فرح
//
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
//
وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته


//
هندى
لالالالالالالالالالالالالالالالا
//
توبه يا اختى لو عملتها تانى
اضربينى


//
انا هرفع عليكم قضيه
الحمد لله اخرى اتفرج على كرتون
//
لا خالص انا معترفه بغلطتى ومش هعملها تانى يا روان :(

ارفعى عليهم هما انا مالى

انا بحب الكارتون اوى برضوا

OlivE يقول...

morgana


//
مقدرتش اقاوم بصراحه قعدتله اكتر من اربع ساعات لغاية ما خلصته
//
4 ساعات
شكرا يا مورجن
4 ساعات ليه وازاى وفين
حراااااااااااام
دا قلبى يوقف
الواحد بيحب التغيير برضوا D:
وهما اسطمبا واحده

//
ده اللي احنا فالحين فيه:D
//
أى نعم
هو كذلك
p: