OLiVeTrEe

welcome to my Blog

خبـــــــــــر عاجل جدا اوى خالص+ تحديث صغنون


السلام عليكم


بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــس
سكوووووووووووووووووووووووت
مش عايزه اسمع صوووووووووووت D:

بعد محادثات ولك كتير وكلام كتييييييير كدا
وبعد ما الموضوع فتحتوا شيمو وروان ومورجن وانا معاهم D:

قررنا نحن مدونى حاسبات ومعلومات الغلابه :)

انه يبقى فى لقـــــــــــــاء الاسبوع الجاى قبل ما الدراسه تتقل على الكل

واللقـــــــــــــــــــــــــــــــــاء أوبــــــــــــــــــــــــــن إن شاء الله

هيرجع بقى حسب الاراء والتعليقات والناس اللى تحب تشارك

والموضوع اوبن من النهارده لحد يوم السبت ان شاء الله

يعنى اللى حابب يقول تعليقه او يقترح حاجة او عجبته الفكره وحابب يكون حاضر

اتمنى يسيب تعليق

بالنسبه للمواعيد

الميعاد المقترح هو الثلاثــــــــــــــــــــــــــــــاء

أى اقتراحات أوووووووووووووووووووك

اى اعتراضاات ماشى ميضورش

فى انتظار الردود

وإن شاء الله يوم الاحد هنزل موضوع لو الميعاد وافق الناس

وووياريت الناس تقترح مكان داخـــــــــــــــــــــــــــــــل الكليه

سلامى

16 تعليقات اجمد ناس:

ЯậŇ MỗŘỹ يقول...

أنا جااااااااااااااااايه

ЯậŇ MỗŘỹ يقول...

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
كنت مستعجله فى الكومنت الأول علشان ألحق

ЯậŇ MỗŘỹ يقول...

أخيراً هشوفك يا أوليف
أنا أعرف شيمو من سنه و لسه عارفه توتا و مورجانه من 13 يوم
نفسى أشوفك بقى

ЯậŇ MỗŘỹ يقول...

اه نسيت أقولك المعاد مناسبنى

ЯậŇ MỗŘỹ يقول...

ده بقى عشان الحسد
ههههههههههه
أنا اسمى ف الموضوع
لولولولى

!! a7mad sala7 !! يقول...

والله لوو اوبن ..
ومعندكوش مشكلة
يبقي لقاء تدويني موسع
ويكون عندكو فى الكلية

وانا كنت ناوى اجى يوم اصلا الزقازيق عندكو الاسبوع الجاى ده

لو معندكوش مشكلة نيجي

حددو اليوم اللى يريحكو
انا بيس

يبقي لقاء مدونى اف سي اي

لو كنتو ناويين يبقي لقاء حريمي قولو :D

منعا للاحراج

ShiMOo يقول...

لا بقى ماليش دعوه :(( :((
انا كنت مستنية اقابلكوا علشان اقولكوا الفكره دي عااااااااااا :(( :((

عموما منها فيها انا وانتي واحد ;)

انا معاكوا طبعا
امممممممم بس التلات عندي اجاااااااازة حرام تخلوني اركب 4 مواصلات فيه :(
اهون عليكي يعني :(

ЯậŇ MỗŘỹ يقول...

ShiMOo
\\
امممممممم بس التلات عندي اجاااااااازة حرام تخلوني اركب 4 مواصلات فيه :(
\\
دى ضريبة اللقاء يا حبيبتى
هههههههههههههههههههههههه
ده يوم السكاشن عندى بس عادى
c u soon ya 3oyal
lolololy

morgana يقول...

ما دام انتو اتفقتو بقي انا ادخل اعترض
اي نعم مش عارفه هعترض عليه بس اهو بعترض وخلاص

اوافق بقي ما دام اسمي مكتوب
هيييييييييييييييه لقاء

يلا ربنا يكمله علي خير

بس ابقو صحوني
والاكل واللب عليكو طبعا:D

ShiMOo يقول...

morgana

\\
بس ابقو صحوني
والاكل واللب عليكو طبعا:
\\

اساسا انتي مالكيش اي حجة تعترضي
اللب وعليا واتفقنا اصحيكي قبلها بيومين
عايزه ايه تاني بقى !!! ;)

OlivE يقول...

خـــــــــــــــــلاص يا جماعه

هيبقى ان شاء الله لقاء مفتوح بإذن الله

واللى عايز يشرفنا أوك دى حاجة تسعدنا كلنا

بس المشكله هيبقى العدد بس لانكم عارفين كليتنا وظروفها
احم احم ( مابلاش نسيح هنا)

أنا اتمنى يبقى لقاء كامل ومتكامل فى كل حاجة...

بالنسبه للميعاد
لحد دلوقتى مفيش غير شيمو بس اللى مش عجبها
مع العلم ان اليوم دا انا برضوا مش عندى حاجة يعنى نازله مخصوص يعنى ...
فكرى وردى

إن شاء الله لما يكون اليوم فاضى عند الكل علشان يبقى كل واحد اخد وقته
وتبقى فرصه سعيده للكل

أنا اتمنى الموضوع يتم
من غير تشائم اهوووو
D:
D:



اة نسيت اقول انى حاجزه اول سلمه فى السلم بقى مليش دعوه :)

Mahmoud Ahmed يقول...

هو المكان هيكون فين الاول ^_^

OlivE يقول...

spiderman

//
هو المكان هيكون فين الاول ^_^
//
فى الكليه عندنا
فى كليه الغلابه
حاسبات ومعلومات الزقازيق

ЯậŇ MỗŘỹ يقول...

\\
اة نسيت اقول انى حاجزه اول سلمه فى السلم بقى مليش دعوه
\\
سلم ايه؟
أوعى يكون قصدك سلمى بتاعى أنا
السلم اللى عند مبنى المدرجات متقسم 3 اول تقسيمه اه هيه دى
اول حته فيها فى الكورنر ع اليمين
ده مكانى
اسأليهم هتلاقي بيقولولك سلم المجد بتاع روان
سلام أصل أنا تعبت قوى
ربنا يستر

morgana يقول...

اتخانقو بقي ع الزلمم من اولها وشردونا قدام الاجانب:d

فرصه بردو انتو اسيبكو تتخانقو واقعد في نفس ذات المكان اللي هتتخانقو عليه

!! a7mad sala7 !! يقول...

يا جماعة حبة جد بقي

يا ريت تقترحو المعاد
كل واحد يقول المعاد اللى يناسبه
او الايام اللى تناسبه
مش لازم نجيب حد يوم اجازتة يعنى الاسبوع 7 ايام

ويا ريت خلال الاسبوع ده عشان بعد كده الدراسة هتشد ومتبقاش مشكلة لحد

انا عن نفسي فاضي الاسبوع دا كله