OLiVeTrEe

welcome to my Blog

حنــــــــــــــــــــــين





bgd
w7shni alba7r gdn gdn gdn
yaret ynf3 asafr
bs yalla mafesh naseb
wa7shtwny
tabt ayamkom
salamy
:)

8 تعليقات اجمد ناس:

morgana يقول...

لو رايحه خديني معاكي:((

OlivE يقول...

morgana
//
لو رايحه خديني معاكي:((
//

طيب ماشى
جهزى شنطتك فى سفريه بعد 10 ايام
بس غير اللى فى الصوره مكان مفاجئه

يلا نروح وسيبك بلاا كليه بلا بتاع يا شيخه
اخدنا ايه من التعليم واللى بنتعلمه
:)

ShiMOo يقول...

w ana w ana :((

سمو الملكه صاحبه البلوج يقول...

ShiMOo
//
w ana w ana
:((
//

طيب خلاص جهزى نفسك يلا

كل واحد هيدفع بس 500 جنيه يادوبك
حق التذكره D:

دا انا كدا مكرماكم علشان بس اول زباين قدام المحل p:

منورين والله
500 بس
:)


سلامى

!! a7mad sala7 !! يقول...

انا بقي زهقان منه


:P
:P
:P
:P

AhMeD DeEb يقول...

بعد سلام الله

أولا أنا كان نفسي أرد ع البوست الللي فات

بس عمومن
أنا عندي كلام كتير ممكن أقوله لأني بمر بالفترة دي كتير
و عمومن تاني
لو مش وراكي التزامات
اطلعي الطلعة دي
وغيري جو
عيشي في الطلعة دي كل يوم ليومه
ومتفكريش بكره عايزة ايه ولا مستنيكي ايه
جربي الشعور ده
وفي نفس الوقت
صفي ذهنك
وفكري كويس
وشوفي أساس المشكلة
وركزي ع الحل
واعملي اللي انتي عايزاه في الطلعة دي
واكتئبي براحتك
بس لما ترجعي
ارمي ده كله وراكي
وركزي في مستقبلك
ومادام العواطف بتأخرنا
حاولي على قد ما تقدري تفصلي بين الحياة العملية والعواطف

معلش انا عارف ان كل كلامي جنرال
بس ده لاني مش عارف المشكلة بالضبط

وعمومن لاخر مرة


ربنا يهدي سرك

والسلام ختام

OlivE يقول...

!! a7mad sala7 !!
//
انا بقي زهقان منه
//
طيب مش ينوبك ثواب
وتبعت لينا ال500 جنيه ونطلع احنا المكان اللى فى دماغى


وكمان
انا بقى مش بزهق منه p:
وانا جربت اهدى شط فيكى يامصر والهدوء اللى فيه :)



يمكن تكون زهقان منه لانك مش بتحبه زي ما انا بحبه



ان شاء الله نسافر فى نص السنه ونجرب الشتا بقى مع البحر ازاى ومكان جديد لوكس
بس ربنا يسترها وتعدى



نورت يا استاذى
سلامى

OlivE يقول...

AhMeD DeEb

وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته

//
أولا أنا كان نفسي أرد ع البوست الللي فات
//
فى ناس بتضايق لما بقفل التعليقات
بس والله بصراحه
انا مبحبش كلام المجاملات والطبطبه دا بمعنى ان معظم الكلام هيكون جنرال ومحدش فاهم حاجة انا بغنى على قيس وانتم هتغنوا على ليلى ومش هيبقى الوضع مريح ولا ليا ولا للناس اللى بتعلق
دى وجه نظرى فى كل الموضوع مش استهتار ليكم ابدا لانى بيق جدا فى عقليه معظم الناس اللى اعرفها هنا على البلوج
وعارفه انهم لو اتكلموا هيقولوا درر :)




والله انا نفسى فعلا فى انى اغير جو بس هتغير جو جواك لسه مضايق والكلام اللى جواك متغيرش يبقى الهوا الجديد اللى هيدخل صدرك مش هيفيدك لانه هيخرج مليان بدخان النار اللى جواك وموصلتش لحل ليها ...


حاله الصمت الرهيب دى كلنا بنمر بيها بس بتبقى بايد معظم الناس

اما انا فدى غصب عنىىىىىىىىىى ومحدش هيفهم ازاى تبقى غصب عنى ما علينا :)

يمكن اكتر حاجة معذبانى هو الدراسه والتعب اللى انا فيه لانى مش قادره اذاكر حاجة ومرعوبه اوى اوى
بعد ما كانت خلاص ناويت بس انى ابداها صح من شهر باظت
والحمد لله على كل حال


كلامك صح جدا فصل الحياه العمليه عن عواطفنا بس مش كل الناس تقدر تعمل كدا
مينفعش تشتغل مع حد مثلا وانت شايل منه او مش عجبك اسلوبه او فى تاتش دايم ما بينكم
+ كمان لو عندك مشاكل خاصه تبقى الدنيا سوده اوى اوى
يمكن اهم حاجة انك تحقق نجاح فى جوانب حياتك فى نفس الوقت دراستك او شغلك معاملتك مع الناس حياتك الخاصه والاسريه بس محدش بيوصل لدا كله مره واحده اوى يحقق دا كله فى آن واحد



للاسف مفيهاش سفر خالص الا فى نص السنه او مفيهاش لاخر السنه خالص بقى وهنفضل زى ما احنا كدا


عمومن اول
عمومن تانى
عمومن اخر مره

حضرتك نورتنى بردك اللى اسعدنى كتير جدا

وربنا يبارك فيك


//
ربنا يهدي سرك
//
يارب
يارب
يارب
ربنا يهدى سر كل المسلمين يارب


سلامى :)