OLiVeTrEe

welcome to my Blog

شويه كلام 2



السلام عليكم ورحمه الله وبركاته


ازيك يا بلوجى


يمكن فى البوست اللى فات شويه كلام


قولت انى هريحك منى خالص وفعلا


كنت بفكر فى كدا جدا وانى خلاص هنزل كام


موضوع كدا احس بيهم فى مشاركه بعض الناس


الاعزاء عليا فى حياتى وبعد كدا اقفله



بس فكرت فكرت كتير اوى


وقولت طيب ليه نقفله خليه مفتوح


فى برضوا ذكريات حلوه كتير عندى


ويمكن يكون ليه ذكريات لبعض الناس فى


ردودهم عندى




خلاص بقى هنخليه


عندى شويه كلام كمان نفسى اقولهم


امبارح ومعرفش ليه قعدت افتكر شويه


ذكريات كتير اوى ليا زمان اوى


كل الذكريات دى كانت مع بابا فى البيت


فى شغله ,فى مطروح لما سفرت معاه ,


فى القاهره لما كنت بنزل معاه ,قدام باب بيتنا


وفى المسجد وهو بيصلى وكان بياخدنى معاه


كنت عامله زى ضله فى كل حاجة ولما كنت بهزر معاه


وبخبى الفلوس بتاعته منه وفاكره اخر مره سلم عليا فيها


لما كنت لسه راجعه من عند خالتى من بهتيم


وهو اللى اتصل وقال كفايه كدا وارجعى


ودا كان قبل الوفاه ب3 ايام.


مش عارفه ليه الشريط دا اشتغل قدامى


ومقدرتش اوقفه خالص بالعكس كنت مستمتعه وهو بيمر قدامى


وكانت سعادتى اكتر انى كل اللى بفتكره احلى ذكرياتى معاه


الله يرحمه يارب


اول امبارح بقى حلمت حلم غريب لو قولت الحلم لم يتعدى 15 ثانيه


وبعديها فوقت من نومى بس معرفش هل انا كنت بحلم ولا لما صحيت


هو دا الحلم ياترى الاحلام عندى هى الواقع والواقع هى الاحلام


اه الحلم لم يتعدى 15 ثانيه بس شوفت فيه جمله مكتوبه


الجمله دى المفروض بتفوقنى فى الواقع كتير بس للاسف مازالت


بحلم ومازال الحلم فى خيالــــــــــــــــــــــــــــــــــــــى رغم ان الحلم دا


مش هيتحقق ................. اه مش هيتحقق


مش عارفه اقول للاسف ولا اقول الحمد لله واسكت


خلاص نقول الحمد لله ونسكت


.....................

سلامى