OLiVeTrEe

welcome to my Blog

HERE I'M



السلام عليكم ورحمه الله وبركاته



اولا وحشنى الكلام هنا علنا كدا

فى وسط باقى البلوجات

وللعلم بقى انا كنت موجوده ومتبعاكم كلكم

ومتابعه كل المواضيع والتعليقات

ولما كانت بتيجى فرصه ارد مكنتش بتاخر

لانى من النوع اللى مش بيعرف يبيع حد

وصعب اتخلص من عاداتى اللى بحبها بسهوله



ثانيا كان نفسى يكون اول موضوع اكتبه

حاجة تفرح بس للاسف

ليس كل ما يتمناه المرء يدركه



نيجى بقى للى يتعب

شايف يا بلوجى النار دى

حاسسها طيب

شايفها اتوسعت اوى قد ايه

انت شايفها ؟؟

النار دى جوايا انا

حاسه ان جوا قلبى نار

بتكوينى وبتعذب فيا



بجد تعبت من الدنيا دى والناس اللى فيها

ملعون الاحتياج اللى يخليك تتعب بالمنظر

دا مع الناس ومحدش بيقدر ولا بيحس بيك



ملعونه كلمه صداقه واخوه فكرت فيها

يوم واتمنيت ايام كتير واخرتها كانت

حاجة تكسف انها تتقال بجد









نفسى اعيش لوحدى

فعلا نفسى اعيش لوحدى

من غير حد معايا

مش عايزه اكلم حد ولا اعرف حد

ندمانه من كل قلبى على انى فتحت

قلبى وحكيت لحد مشاكلى

يارتنى فضلت قافله على نفسى

آةةةةةةةةة يارتنى

نفسى اكون مع نفسى

لانى مش لاقيه نفسى مع اى حد





منه لله كل حد ظلمنى

ولو كنت انا ظلمت نفسى

ربنا يرحمنى ويريحنى من

الدنيا دى خالص :(

ياريت يارب





حسبى ربى وكفى