OLiVeTrEe

welcome to my Blog

مش عارفه سبب الاختلاف !!!


السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

:(

اسفه مش هقدر انزل الحلقات زى ما كنت اتمنى

على العموم هى كانت حلقات او فلاشات للشيخ أبى اسحاق الحوينى

باسم عطر الكلام

بس للاسف النت عندى مش كويس الفتره دى

انه يرفع كل يوم حلقة مدتها ربع ساعة


++++++++++++++++++++++++++++++

هو رمضان مختلف السنة دى!!!

انا عن نفسى كل سنه رمضان بيختلف عن السنه اللى قبلها

بس السنه دى الاختلاف مش فى صالحى او بمعنى تانى مش مفرحنى

يمكن علشان لسه فى اول يوم ؟؟

بس المفروض ان يكون احساسى زائد فى الاول بس انا لالالا :(


هو انا مش عارفه افكر ليه وايه السبب فى الاحساس دا

بس اتمنى ان بمرور الوقت يتغير واقدر أكون أنا من غير تغيير او احساس مختلف

هحــــــــــــــــــــــــــــــاول على قد ما أقدر أنى أكون أنــــا


سلامى

4 تعليقات اجمد ناس:

The illusionist يقول...

كل سنه وانتى طيبه

الواحد مش حاسس برمضان نهائى

ابدا بجد

حاجه غريبه

انا مش حاسس بيه

اكيد فى حاجه غلط

OlivE يقول...

وانت طيب ورمضان كريم


انا بردوا بقول كدا
اكيد فى حاجة غلط فينا احنا

ЯậŇ MỗŘỹ يقول...

سلام عليكم و رحمة الله و بركاته
ليه بس يا زوزو
أنا ده من بدايته يعتبر أجمل رمضان فى حياتى و ربنا يكمله على خير
ربنا يسعدك و يوفقك و يتقبل صيامك و قيامك

OlivE يقول...

وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته

ما انا لو اعرف اقول على طول

ربنايكمل عليكى وعلى كل المسلمين بالخير يارب


بس انا من جوايا ...
بصراحة مش عارفه

اللهم آمين
ربنا يخليكى ليا يا قمرى وشكرا على الدعوات الجميله :)

سلامى