OLiVeTrEe

welcome to my Blog

النهاردة زى بكره


يمكن النسخه مش حلوه اوى

بس انا من عشاق فيلم آسف على الازعاج

وكلمات الاغنيه عجبانى جــــــــــــــدا

وصوت أحمد سعد ليه انطباع تانى خالص

9 تعليقات اجمد ناس:

!! a7mad sala7 !! يقول...

الناس اللى عندها النت حلو دى
وشغالين اب لود لفيديوهات
وماشية معاهم حلاوة


بقر على فكرة

ЯậŇ MỗŘỹ يقول...

سلام الله عليكم و رحمته و بركاته
أنا بس جايه اسلم اقول
عدنــــــــــا
اول حد ارد عنده ع البلوج بعد العوده
شكرا ع التسييح

OlivE يقول...

!! a7mad sala7 !!

//
بقر على فكرة
//
ماهو لو تبطلوا قر وبص فيها
هتمشى عندكم زى عندنا واحسن كمان :)

بس نقول ايه بس :))

OlivE يقول...

روح بلا فرح

//
سلام الله عليكم و رحمته و بركاته
//
وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته

//
أنا بس جايه اسلم
//
تسلميلى يـــــــــــارب

//
اقول عدنــــــــــا
//
عودا احمد يا حبيبتى ويارب تنورى دايما


//
شكرا ع التسييح
//
شوفتى وقفتك معانا بتجيب مفعول ازاى
قولتى النت هيرجع الاربع رجع الاتنين اهو
أصل أحنا ناس بركة


بالنسبه لموضوع التسييح
كان لابد منه
لو مكنتش انا اسيح ليكى مين هيعملها بقــــــــــــــــــى
P:

يلا جت سليمة

سلامى

ShiMOo يقول...

\\ايوه عارف لا انت ليا وعمري ما يوم ما هبقى ليك بس مش عارفه هكمل عمري ليه من غير عينيك\\

يااااااااااااااااااااااااه تجنن

اولا انا شوفت الفيلم في السينما اول ما نزل :)
ثانيا الاغنيه ليها معايا زكريات جميــــــــله
انا بحب الاغنيه دي اوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووي من هنا لاسبوع قدام D:

كمان في اغنيه تجنن في نفس الالبوم اسمها "بعد اللي ما بينا"
اسمعيها هتعجبك جداااا

احمد سعد صوته مالوش حل :)

The illusionist يقول...

هو انا قولت جودج ايفيننج
طب ما انا كويس اهو
انا مسمعتهاش
لانى بسمع حاليا حاجه مختلفه خالص
بس مش هيضر لو قولت جود ايفيننج
بس انا سمعتها قبل كده يعنى

OlivE يقول...

ShiMOo

//
ثانيا الاغنيه ليها معايا زكريات جميــــــــله
//
ذكريات وجميله كمان
اممممممممممممممممممم
ماشى
ماشى

//
من هنا لاسبوع قدام D:
//
طيب يلا بقى عايزين نقفل البلوج
اخرنا دلوقتى
ال اسبوع ال ومشاريب بقى وبيبسى اللى كل ما اشوفك الاقيك خلصتيه دا
مش تعزمى كدا لالالالالالالا :(

//
اسمها "بعد اللي ما بينا"
اسمعيها هتعجبك جداااا
//
بصراحه انا مش بسمع البوم كامل انا بيعجبنى كلمات معينه بس

بس نبقى نسمعها

OlivE يقول...

The illusionist

//
جودج ايفيننج
//
جود ايفيننج مسيو

//
انا سمعتها قبل كده يعنى
//
:)

MOROOOO يقول...

\\ كل ما تحاولى تكونى ماشيه فى حياتك فى خط مستقيم
تظهر حاجة تخليكى ترجعى تفكرى فى اللى فات
وتقفى فى وسط الطريق ما بين نظره للخلف ونظره للامام
مابين الرجوع لنقطه البدايه او الوصول للنهاية

طب وليه ما نعملش نفسنا مش شايفين الحاجه دى اصلن ومنخليش حاجه توقفنا
اول زياره ليا وان شاء الله مش الاخيره :)